top of page
Search

Top 100 fjalë në gjermanisht!

Updated: Jun 18, 2023

Top 100 fjalët/shprehjet gjermane nga situata të përditshme, të cilat çdo fillestar duhet ti dijë!


Smalltalk

  • Guten Tag - Mirëdita

  • Guten Morgen - Mirëmëngjes

  • Guten Abend - Mirëmbrëma

  • Auf wiedersehen - Mirupafshim

  • Bis später. – Shihemi më vonë.

  • Bis morgen. – Shihemi nesër.

  • Danke -Faleminderit

  • Bitte - Të lutem

  • Entschuldigung - Më fal

  • Wie geht es dir? – Si po kalon / Si je?

  • Wie geht es Ihnen? – Si po kaloni / Si jeni? (formal)

  • gut - Mirë / Mir geht es gut - Jam mirë.

  • schlecht - Keq / Mir geht es nicht so gut - Nuk jam shumë mirë.

  • Hallo - Ҫkemi

  • Ich bin… - Unë jam…

  • Wo kommst du her? - Nga vjen ti?

  • Ich komme aus… - Unë vij nga…


Nevoja bazë


  • Ich bin müde. – Jam i/e lodhur.

  • kalt - ftohtë

  • warm - ngrohtë

  • Mir ist kalt- Kam ftohtë

  • Mir ist warm – Kam nxehtë

  • der Hunger - Uria

  • der Durst - Etja

  • Ich habe Hunger. - Kam uri.

  • Ich habe Durst. – Kam etje.

  • Ich bin satt. – Jam i/e ngopur.

  • das Klo – Tualeti (joformal)

  • die Toilette - Tualeti

  • Ich muss aufs Klo. – Duhet të iki në tualet.

  • Ich suche eine Toilette. - Kërkoj një tualet.

  • Darf ich kurz ihre Toilette benutzen? – A mund të perdor tualetin tuaj?



Blerje


  • das Geschäft - Dyqani

  • der Supermarkt - Supermarketi

  • der Preis- Ҫmimi

  • das Angebot - Oferta

  • die Bananen sind im Angebot. – Bananet janë në ofertë.

  • Wie viel kosten? – Sa kushtojnë?

  • Das kostet 1 euro. – Kjo kushton 1 euro.

  • billig - e lirë

  • teuer - e shtrenjtë

  • Das ist billig. - Kjo është e lirë.

  • zahlen - paguaj

  • die Karte - Karta

  • mit Karte – Me kartë

  • Kann ich mit Karte bezahlen? – A mund te paguaj me kartë?

  • die Barzahlung – Pagesa me kartomonedha.


Si mund të gjej…


  • Wo? - Ku?

  • ist - është

  • Wo ist – Ku është?

  • Wo finde ich…? – Ku mund të gjej…?

  • Links - Majtas

  • Rechts - Djathtas

  • gerade aus - drejtë

  • der Bahnhof – Stacioni I trenit

  • der Zug - Treni

  • der Bus - Autobusi

  • die Straßen - Rrugët

  • die Haltestelle – Stacion(autobusi)

  • das Ticket - Bileta

  • der Flughafen - Aeroporti

  • der Flug -Fluturimi

  • das Flugzeug - Avioni

  • die Verspätung - Vonesa

  • die Treppe - Shkalla

  • die Rolltreppe – Shkallë elektronike

  • der Aufzug - Ashensori

  • der Eingang - Hyrja

  • der Ausgang - Dalja



Në restorant


  • das Restaurant - Restoranti

  • das Essen - Ushqimi

  • das Abendessen- Darka

  • das Mittagessen - Dreka

  • das Frühstück - Mëngjesi

  • der Tisch - Tavolina

  • die Speisekarte - Menu

  • bestellen- porosis

  • Ich hätte gerne… – do të doja…

  • Ich möchte bestellen. – Dua të porosis.

  • vegetarisch - vegjetariane

  • groß - e madhe

  • klein - e vogël

  • das Bier - Birra

  • alkoholfrei – Pa alkol

  • gibt es – A ka?

  • lecker – e shijshme

  • Prost - gezuar

  • Guten Appetit! - Ju bëftë mirë!


35 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page