top of page
Search

Kostot e jetesës në Mynih

Updated: Mar 30, 2022

Sa kushton të jetosh diku sigurisht që varet shumë nga stili i jetesës. Dëshironi të shijoni sushi çdo natë në Bavari? Ju mund të prisni të paguani pak më shumë se dikush që është i lumtur të hajë prodhime vendase. Këtu do të shikojmë kostot mesatare për nevojat bazë – strehim, shërbime komunale dhe ushqim.

Le të fillojmë me një person të vetëm që jeton në qendër të qytetit. Një apartament me një dhomë gjumi do të fillojë diku rreth 1,500 € në muaj, duke përfshirë shërbimet komunale dhe sendet ushqimore, do të jetë rreth 200 € në muaj. Me shpenzime shtesë si biletat e transportit publik dhe kontratat e telefonit dhe internetit, mund të prisni të shpenzoni rreth 2,000 € në muaj.


Nëse po mendoni për koston e jetesës në Mynih për një familje me katër anëtarë, do t'ju duhet një buxhet më i madh. Një apartament me tre dhoma gjumi në qendër të qytetit mund të kushtojë deri në 3000 € në muaj dhe shërbimet komunale do t'i shtojnë të paktën 200 € të tjera. Shtojini kësaj koston e sendeve ushqimore në rreth 800 € në muaj dhe kostot tuaja bazë të jetesës do të arrijnë në 4000 € përpara se të filloni të shtoni gjëra të tilla si interneti dhe transporti.


Kostoja e jetesës për studentët në Mynih

Për ata prej jush që kërkojnë të studiojnë jashtë vendit në Gjermani, mos u pengoni të shkoni në Bavari nga çmimet e larta. Kostoja e jetesës për studentët në Mynih është e menaxhueshme nëse jeni të gatshëm të ndani akomodimin - qiraja në Mynih për një dhomë teke në një apartament të përbashkët është midis 400-600 € pa shërbimet komunale - dhe të blini në dyqane ushqimore më të lira.


Në përgjithësi, studentëve do t'u duhen rreth 1,000 € në muaj për të mbuluar shpenzimet, duke përfshirë sigurimin shëndetësor dhe transportin publik.


Cila është paga e mirë për të jetuar në Mynih?

E mira është se kostoja relativisht e lartë e jetesës në Mynih reflektohet në pagat, të cilat janë disa nga më të lartat në Gjermani. Paga mesatare në Mynih është 5,430 € në muaj para tatimit. Edhe pasi të paguajë taksat dhe shpenzimet e sigurimeve shoqërore, një person i vetëm që jeton vetëm që e fiton këtë do të jetë mirë. Një familje prej katër anëtarësh ka të ngjarë të ketë nevojë për dy të ardhura për të pasur një standard të mirë jetese.


Kostoja e jetesës në Mynih kundrejt qyteteve të tjera gjermane

Nëse po përpiqeni të zgjidhni se ku të jetoni në Gjermani, mund të keni parasysh fuqitë industriale veriore të Frankfurtit dhe Hamburgut, kështu që le të shohim se ku do të fitoni më shumë për euron tuaj.


Mynih Frankfurt Hamburg

Banesa me një dhomë gjumi pa shërbime 1,280 1,030 945

Ushqimi në një restorant të nivelit të mesëm 30 25 27.50

Leja mujore e transportit me 2 zona 56 92 70

Kapuçino 3,20 2,90 2,90

Mesatarisht, kostoja e jetesës në Mynih është rreth 12% më e lartë se në Frankfurt, por pagat janë vetëm rreth 5% më të larta në qytetin jugor. Nëse jeni duke kërkuar për një vend për të jetuar ku do të keni më shumë para në xhep në fund të muajit, Frankfurt e kalon Mynihun.


Megjithatë, Mynihu ka avantazhin ekonomik ndaj Hamburgut, pasi ndërsa kostoja e jetesës është rreth 15% më e lartë në Bavari, pagat janë 20% më të larta në Mynih sesa në Hamburg. Duke thënë këtë, ne mendojmë se do të bini dakord se zgjedhja e vendit ku të jetoni është shumë më tepër se paratë dhe, meqenëse ka mundësi të shkëlqyera pune në të gjitha këto vende, ekonomia nuk duhet të llogarisë asnjërën prej tyre brenda ose jashtë.


Pra, sa kushton të jetosh në Mynih?

Krahasuar me shumë qytete të mëdha botërore, si Londra dhe Nju Jorku, kostoja e jetesës së Mynihut është mjaft e arsyeshme. Dhe, për fat, pagat këtu ka të ngjarë të mbulojnë më shumë sesa shpenzimet bazë të jetesës, duke ju lënë paratë e mbetura për të shijuar muzetë dhe restorantet dhe për t'u larguar në Alpe për fundjavë.

37 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page